Saturday, May 21, 2011

Style for Style

I started LOOKBOOK but it seems that nobody is checking.
That's so sad...
So I decided to upload on my new blog:)

It getting really hot these days.
It's just like summer!
My outfit is getting like a summer look although I've worn more than other people until recently.



H&M tanktop and wide pants。
The scarf aroud my neck as an accent looks like HERMES,
but unfortunately it's not...
Actually I got it for 500yen at some no-brand shop.
Pathetic:(

But this is my concept.
"Buy Cheaply, Wear Expensively."
How I make all reasonable things expensive and fabulous.
That's the point.
Well, don't think who do I think I am. haha


Translation from my article in VOGUE talk

LookBookをちょっと前に始めたのだが、どうやら誰も見てないみたい。
すごく悲しい。。。
と、いうことでブログにも載せようと思い立ったわけです。

最近は本当に暑くなってきましたねー。
もはや夏!
ちょっと前までは厚着をしていた私も
夏らしいアウトフィットに変わってきました。
ちなみに写真のコーディネートは
タンクトップ+ワイドパンツ共にH&M。
アクセントとして首につけているスカーフは
エルメス、と、見せかけて500円でゲットした
激安ノーブランドのスカーフw
悲しい。
エルメスだったらかっこいいのに。
でも、これが私のコンセプトなんです。
"Buy Cheaply, Wear Expensively."
ビンボーな私が安いものをどれだけ高く見せるか!
これがポイントですよね。
とか、えらそうなこと言ってみたりしてw

No comments:

Post a Comment