Saturday, May 21, 2011

Dress-Up-Dolling

My friend came over last week, so I Dress-up-dalled her:)



This is her usual style.

So I styled her up like these below...



This is like a marine style which is still hot this season.
The light green shirt is the one my mom wore whne she was young!
Time goes around...
The GIVENCHY bag is what I bought in a used shop in my hometown.
So cute, huh?

The next one is...



This is just like my style.
It looks right even though this is definitely not her usual style.
H&M pig lether jacket is oversized and it can give the style man-like taste.
I used a beige stole as a tubetop and it made them look like summer kind.
Everything was too big for her because she's 15cm shorter than me but it was really fun to do something like this!
Which style do you like?


Translation from my article in VOGUE.talk


先週、地元の友人が遊びに来たので、着せ替え人形にしちゃいました。
左の写真は、いつもの彼女のスタイル。
彼女らしさをとりいれつつ、真ん中と右のコーデをしてみました。
真ん中は、今年もHOTなマリンスタイルを入れた感じ。
なんと、light greenのブラウスは、私の母親が若いときに着ていたスーツ。
つまり、20~30年前のモノ。
かわいいでしょ。
バッグは古着屋でハンパじゃなく安い価格でゲットしたGIVENCHYのバッグ。
かわいすぎるでしょ。
そして右のコーデは、いつもの私ってかんじで。
着せてみるとなかなか似合うものね。
豚革のジャケット(H&M)をざっくり羽織ってマニッシュな感じに。
ストールをチューブトップがわりにしたら夏っぽい雰囲気がでたなぁ。
私と15センチほど背が違うので、全部ぶかぶかだったけど、
最高に楽しめましたw
みなさんはどっちのコーデがお好き??

No comments:

Post a Comment